Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Picknick

Publicerad 2012-06-01 10:59:31 i Allmänt

I förrgår var den här familjen på veckans andra picknick i Taporsberg. Solen tittade fram ibland och 15 grader varm var det. I tisdags var det 20 grader och skinade sol på våran sommarfest vilket var lite skönare. Idag blir det dock ingen picknick för idag ska det regna hela dagen i stort sätt hela Sverige. Första dagen på sommarmånaden blev inte lika fin som man hoppats på. I morgon skulle dock solen visa sig igen och då blir det grillfest här hemma. Nu längtar vi efter sommaren!

Kommentarer

Postat av: Thess

Publicerad 2012-06-01 12:52:03

Hej å vilken söt dress milo har, är det villervalla?

Tarzan parken ligger längst bort mot gatan kneipbadens bil, skogen är dock Imellan är klart. Men mellan Torsten/Albert,,, svårt att förklara.

Men det är en jätte låg rutchkana klätterställning gungor & några indian hyddor typ.



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela