Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredag hela veckan lång

Publicerad 2012-06-15 21:27:05 i Allmänt

Idag är det fredag så syrran fick åka hem till stan för att jobba helgen. Mormor bytte hennes ställe och är ledig i helgen och tänkte då njuta av ledigheten här. Pappa Richard jobbar sista natten sen är han ledig till tisdag.

Elin, jag och barnen har varit iväg till affären där vi köpte våtservetter då de tog slut i stugan. Det hade inte varit roligt att ta hand om en bajsblöja då, då vi inte har varmvatten i stugan. :/ Sedan tog vi som vanligt en promenad till hästarna och hälsade på. Där sa Alvin att hans häst är den lilla gula som pappa köpt. Han är för rolig!

Dagen fortsatte sedan till Abborrebergs kafé där vi fikade lite i solen. Sedan mötte vi upp mormor för en pizza i båthamnen. På kvällen kom sedan pappa ut och spelade lite fotboll med oss. Nu avslutar vi kvällen med lite FREDAGSMYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela