Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En sommardag på landet

Publicerad 2012-06-07 15:12:47 i Familjeliv

Idag vaknade vi upp till ännu en härlig ovh skön sommardag på landet. Det är verkligen härligt här ute. Idag har vi studsat ännu mer på studsmattan, det är verkligen en redig workout i tell you! En timme om dagen på den där och jag kommer vara riktigt fit till beach 2012. ;-) I dag blev det sill och potatis till lunch med jordgubbar till efterrätt, mums! Sedan blev det en promenad till härliga Marby där vi tittade runt lite. Nu är vi tillbaka på studsmattan och snart vankas det som vanligt grillat!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-06-07 18:21:43

Guud vad härligt! Jag blir riktigt avis, haha. Nu längtar jag ännu mer till vår semester!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela