Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Här har vi det bra!

Publicerad 2012-07-14 08:25:00 i Familjeliv

Igår hade vi en härlig dag i gamlastan med mycket shopping och god mat och självklart dricka. Efter middagen drog vi tillbaka till hotellet och hoppade i badkläderna för ett dopp i poolen. Grabbarna älskade verkligen poolen och ville inte gå upp igen, där fanns ju en massa roliga saker för barn. Sedan hade vi "efterfesten" hos oss då Vi har störst rum. Barnen fick dela på en bubbelsäng (bäddsoffa) och det märktes att de var ovana vid att sova här då Alvin började med att ramla ner från sängen på kvällen och under natten ramlade även Milo ner. Dock hade jag lagt kuddar på golvet (då jag anade ett fall eller två) på Milos sida, han är ju van vid spjälsäng med skydd på sidorna. Idag lyser solen och vi ska nu göra det Alvin tjatat mest om att göra under denna resa -åka båt till skansen, men först det bästa på hela resan (enligt föräldrarna) -hotell frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela