Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Se upp i backen, 4 hål i nacken!

Publicerad 2012-01-27 14:32:17 i Alvin <3

I förmiddags innan pappa Richard åkte till jobbet passade vi på att åka lite pulka. Richard sprang omkring med Alvin i pulkan på hans order och jag åkte med honom i backen medan Alvin låg och asflabba i pulkan. Hehe hoppas nu på fler turer i backen innan vintern är slut.

Snart kommer farmor och hämtar Alvin som ska sova hos farmor och farfar ikväll. Det var tydligen farfar som tjatat på att han skulle komma dit och busa så i em kommer farmor i smyg att hämta Alvin så farfar blir glad när han kommer hem från jobbet. Alvin har packat sin väska och väntar nu spänt på att de snart ska komma och hämta honom. Jag och Milo tar kvällen i ära och lagar middag med mormor och moster denna fredagkväll när Richard jobbar.

Trevlig helg på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela