Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En pulkafärd

Publicerad 2012-01-25 10:20:42 i Alvin <3

Tidigt i morse, närmare sagt kl 03:15 vaknade jag av att det forsade kokhett vatten nere i badrummet. Så idag kommer gubbarna och fixar vattenläckan medan vi spenderar dagen hos mormor. Det snöade lite lätt ute och backen var täckt av snö så Alvin valde att ta pulkan ner till mormor.

Idag skulle Alvin ha haft utvecklingssamtal på förskolan som vi nu fick ställa in pga sjukdom igen. Får ta utvecklingssamtalet i vår istället då det förhoppningsvis inte går lika mycket sjukdomar.

I eftermiddag kommer moster och är barnvakt så vi kan storhandla ostört och barnen behöver inte gå ut i kylan med deras förkylningar och Alvin slipper somna i bilen och där med somna sent på kvällen sen. Nu ska jag kolla över shopping-listan. MAXI it is!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela