Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gungprämier

Publicerad 2012-02-28 16:57:30 i Allmänt

20120228_122416 (MMS)

Denna härliga vårdag har spenderats ute från kl 12 tills nu kan man säga. Vi började att leka lite på gården där det blev gungprämier för Milo som skrattade prick hela tiden i gungan. Sedan tog vi oss en promenad i skogen där kidsen sov gott medan jag och Casey (hunden) tittade på fåglarna som badade i vattenpölarna. Sedan gick vi och hälsade på mormor på jobbet för att sedan knalla hela vägen hem igen. Nu ska jag villa fram tills kvällsmaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela