Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

If i only could repeat the day

Publicerad 2012-12-05 12:23:00 i Allmänt

Usch vilken dag! Morgonen började med att Alvin släpper ut hunden som rymmer iväg direkt. Som tur var kom hon tillbaks direkt när jag ropade på henne. Sedan kom jag tillslut fram till efter mycket velande att vi skulle ge oss ut till förskolan trots all snö som kommit under natten för jag tyckte det såg plogat och fint ut ute. När vi väl kommit ut upptäcker jag att plogbilen bara hunnit ploga på vissa ställen. Men eftersom jag ändå spenderat 30 minuter med att få på ungarna kläder och satt dom i vagnen så tänker jag inte vända hem igen. Beslutsamt ger jag mig av och 15 minuter sena och svettig som en gris kommer vi fram tillslut och det enda jag kan tänka på är att jag ångrar att vi gav oss ut imorse. Önska att vi bara legat kvar i sängen istället men ändå bestämmer jag mig för att eftersom jag ändå är ute, att gå till öppna förskolan med. Och Nu har det hunnit komma ännu mera snö så nu undrar jag hur jag ska komma hem igen?

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-12-05 15:50:38

Fy Sarah! Jag lider med dig och vet EXAKT hur du kände det... KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela