Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Taggar för 1-årskontroll & förskolestart

Publicerad 2012-08-21 08:34:00 i Barnen <3

Hemma är nu Alvin taggad för förskolan och Milo för 1-årskontroll. Alvin tjatar efter kompisarna så det ska bli jätte intressant att se hur första dagen kommer gå. Förra året slängde sig Alvin efter vagnen och störttjöt. Det var inte så jätte kul som nybliven tvåbarnsmamma att lämna äldsta då. Som tur var behövde jag bara gå ut genom dörren så var det över. Jag känner dock på mig att det kommer vara lättare denna gång då jag inte tror att han kommer känna sig övergiven som sist med en nytt syskon och så är han äldre och förstår mer nu. Det ska också bli jätte intressant och se vad läkaren har att säga om Milo. Han har inte blivit kollad på hela sommaren dvs tre månader sedan så det ska verkligen bli spännande att se hur mycket han utvecklats sen sist. Whis us luck!

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-08-21 10:56:44

sötongarna!
hoppas de gick bra att lämna han å att 1års kontrollen gick prima ballerina =)

Postat av: tessan

Publicerad 2012-08-21 13:12:07

hoppas allt gick bra för er första dagen tillbaka till förskolan. här gick det bra att lämna och jag hoppas att det gått bra under dagen med.. men det tvivlar jag inte på.. Jo det var skönt med lite vuxen tid faktiskt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela