Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bus och shopping

Publicerad 2012-08-07 15:22:10 i Allmänt

I morse kom moster hit och lämnade av Alvin som spenderat natten hos henne. De hade haft så kul att Alvin frågade om han fick följa med idag med. Han berättade att de hade handlat en massa gott i affären och tittat på film och att han hade somnat på soffan. Efter lite lunch hemma tog vi oss en promenad till stan för att köpa en present till mormor som snart fyller år. Alvin tyckte att vi skulle köpa tallrikar, undrar då vad hon ska med det till då säger han att hon ska ha tallrikarna till hennes glas. Han är för rolig min buse! När vi kom hem hängde regnet i luften så jag tänkte att vi skulle passa på att vara ute innan regnet kom. Som tur är har det fortfarande inte regnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela