Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vårväder

Publicerad 2012-04-15 18:59:49 i Familjeliv

Idag har solen lyst hela dagen. Det innebär att vi har spenderat mestadels hela dagen ute. Vi började dagen med en promenad med hundarna med mormor och moster för att sedan grilla några korv. Sedan blev det lite fotboll ute för att sedan se Svensson svensson med lite gottigheter. Efter någon timme innomhus tog vi oss ut igen för ännu mera fotboll men även lite annan lek i parken. Sedan kom även farmor och farfar på en fika och bus. Ett härlig slut på denna veckan. Nu hoppas vi nästa vecka fortsätter på samma sätt.

Kommentarer

Postat av: Melissas Prinsar

Publicerad 2012-04-15 22:07:55

nu har jag vart dålig på att svara sorry :(

vi bor i västra götaland Högsäter heter det så här vare sol å fint på påsken =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela