Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Skrattfest

Publicerad 2011-09-16 08:16:58 i Allmänt

img_3055 (MMS)

Skrattfest är vad vi har här hemma om dagarna. Milo ler allt mer om dagarna nu, speciellt om man busar med han. Det är så härligt att se det där stora leendet man blir liksom lycklig i hela kroppen. 8 veckor blir Min minsting idag. Var det verkligen hela 8 veckor sedan vi låg inne på BB och fick vårt andra underverk? Jag var tvungen att dubbelkolla i almanackan och visst stämde det. Milo utvecklas för varje dag, man ser tillexempel att han fått humor  och man märker lätt vad han tycker om att göra. Milo är en mycket lättsam och nöjd liten kille. Han ligger mycket i gymet om dagarna så mamma hinner med att laga mat och andra hushållsysslor. Om nätterna sover han också så mamma är utvilad när hon vaknar på morgonen med en hungrig bebis. Jag är verkligen tacksam för att fått dig till son min Milo. Massvis med kärlek till dig! <3

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-16 10:53:57

Javisst är den snygg :) Kappahl.



Kram

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-16 17:22:43

låter ju helöt underbart för er där hemma..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela