Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Playtime i Vasaparken

Publicerad 2011-09-26 14:29:14 i Allmänt

img_7527 (MMS)

Denna dag har vi spenderat tillsammans med Tessan och Olivia i Vasaparken. Vi var där även I fredags men då med Emilie och Elsa. Det har blivit ett favoritställe att gå till med barnen. Parken renoverades och blev klar i somras så den är verkligen ny och fräsch och passar barn i dagisåldern. Parken som gjordes för ca 3 år sedan där vi bor är inte alls lika bra och är mer lämpade till större barn. Alvin fick iallafall leka av sig lite med Olivia trots att de var lite mer frigående i leken. Alvin och Milo somnade sedan gott i vagnen så det blev en sväng på stan med innan vi åkte hem. När ändå barnen fortfarande sover gott i vagnen blir det att passa på att ta en liten promenad med hundarna också innan pappa kommer hem för då blir det att styra och ställa i köket.

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-26 16:43:53

jo dom lekte ju lite mer på sitt håll men kan ju va att dom inte känner varandra så väl. men hon pratar gott om mer o tyckte det var roligt..

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-09-26 18:25:46

Kul med lek-träffar!

sv: TACK! :)

KRAM

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-09-26 22:18:13

När det är fint väder är såna platser guld värda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela