Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sköna lördag

Publicerad 2011-10-15 18:42:39 i Allmänt

Härligt väder har vi haft idag. Luften har varit lite svalare idag och solen har lyst oss varma. Det gick alltså att spendera mera tid ute idag än igår. Vi tog tillfället i akt att ta en långpromenad i skogen med hunden, leka ute på gården och sedan ta en promenad till minneslunden för att ge morfar lite fina blommor. På förmiddagen var vi hos mormor och åt rester av den goda tapasen vi åt igår, shit så gott det var! Det väckte en massa minnen från vår Spanienresa.

Nu blir det att mysa i soffan med en godispåse, coca cola och hyrfilm med familjen. Passar också bra att tända några värmeljus runt om oss. -Mys!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-10-15 22:41:26

Busfabriken låter bra. Vilken tid? Oss passar eg när som helst :) Jag får väl åka två gånger slipper ni ta spånkan o buss hehe.. Det blir hela familjen va? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela