Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Här bakas det!

Publicerad 2011-10-21 13:38:31 i Familjeliv

Jag och Alvin håller på för fullt i köket idag. Vi bakar nämligen saffransmuffins. Gissa om de blev goda! Smeten blev också väldig god, det gillar både jag och Alvin. Kan till och med ibland tycka att den är godast. Är det bara jag de eller?

Tänkte ta med några muffins till vår utflykt till stugan imorgon. Åker ut till landet imorgon förmiddag någon gång och kollar till stället. Det ska bli super mysigt!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-10-21 14:06:51

Guu va gott :D Använder du inte muffinsformar när du bakar? Eller har du sån där form med färdiga "muffins-fack"? hehe Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-10-21 17:08:49

vilken ny o fin spis ni verkar att ha ... blir avis. här har vi ett galmalt kök. låtte gott ne jag är lika dan när det gäller smeten i bland

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-10-21 17:29:55

Smidigt. Sån vill jag med ha :) En middag vore jättetrevligt. Föreslå nått datum ni så ser vi om det passar? Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-10-21 18:43:05

okej vissa säger ju att dom känner isg som lite nykära igen efter dom gift sig. Jo kan tänka mig att vi med kommer att vara med om det med och vilja ha den där paus knapen med tanke på hur snabbt jag tycker graviditeten har gått denna gång. Jo vi förbereder oliva här hemma och pratar mycket om bebisen .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela