Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredagsmys <3

Publicerad 2011-10-07 07:45:21 i Allmänt

Vi börjar fredagen med lite mys i sängen framför tvn. När Richard drog till jobbet vaknade en efter en och kröp ner till mig för att mysa. Så härligt så här en grå och trist höstmorgon. Jag var dock tvungen att locka med lite tecknat då Alvin helst ville upp och leka.

Denna fredag blir att spendera på stan med mormor. Dock blir det en skogspromenad till att börja med är ju också hundvakt, hade hellre gått en pw men det gillar ju inte hundarna som vill kissa och sniffa överallt!

Kanske kommer det en uppdatering på dagens inköp senare.

Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Postat av: carolina

Publicerad 2011-10-07 09:03:06

Naaaw vilken gosig bild! Lilla Alvin ser ju helt överlycklig ut! Och med guldlockarna...så söt!

Postat av: teessan

Publicerad 2011-10-07 16:07:02

vad myssigt det ser ut .. blir avis skuell mer en gärna har gjort det samma i dag i det trista vädre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela