Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Familjemiddag!

Publicerad 2011-10-09 09:51:08 i Allmänt

img_2549 (MMS)

Igår bjöd mamma på middag hos sig. Det bjöds på en afrikansk gryta  Domana eller något sådant hette den och så blev det tårta till efterrätt. Allt var mycket gott som vanligt.  Elin hade med sig sin nya pojkvän Robin som vi fick träffa för första gången vilket var himla kul. Han var mycket trevlig och det kändes som han verkligen passade in i familjen.  Tack mamma för en mycket lyckad kväll!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-10-09 14:14:18

Jag står still med vikten. Gått ner typ 0,5 kilo, men det kan ju skilja från dag till dag. Jag bryr mig inte om siffran på vågen utan siffran på måttbandet. På 3 veckor gick jag iaf minus 3 cm bara i midjan =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela