Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Så var det sjukstuga igen

Publicerad 2011-11-16 15:30:49 i Alvin <3

Idag när jag kom och hämtade Alvin på förskolan berättade en av hans förskollärare att han klagat på att han har ont i örat, han hade också somnat vid matbordet idag. Direkt när jag tittar mer på Alvin och får en kram pekar han på sitt höger öra och säger ajaj med en väldigt ljus och klen röst. Hoppas det inte är något allvarligt, han har inte sagt något mer hemma men det blir nog att hålla oss inomhus några dagar nu så det blir ingen förskola imorn.

Idag berättade Alvin att han hade målat händer och fötter och tryckt avtryck på fönstren och visade stolt vilka som var hans (de största såklart). Så fint det blev, det får vi göra hemma med men då på papper. ;)

 

 

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-16 19:40:46

vad gulligt o sött.. lite roligt.. något man kanske skulle tästa o göra hemma för o göra fönstret lite fint i barnrumet.

Postat av: Om 4barnslivet

Publicerad 2011-11-16 20:07:52

Åh så trist det ät!!

Krya på er!

Kram S

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-16 20:47:28

Åh hoppas det inte blir någon öroninflammation! Inte kul ju. Hoppas han snabbt kryar på sej. Kram

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-11-16 20:50:21

Glömde mitt namn... :)

Postat av: Sandra, 16 år & blivande 2 barns mamma

Publicerad 2011-11-16 23:36:52

sv: tack! känns roligt, men läskigt samtidigt , allt kommer ju bli annorlunda :)

Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Publicerad 2011-11-17 09:30:04

hoppas ni slipper inflammation eller liknande! bra iallafall när dom kan visa VART dom har ont :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela