Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Missar träffen med föräldrageuppen

Publicerad 2011-11-01 08:52:29 i Milo <3

Båda barnen är fortfarande sjuka. Milo är väl den som är mest förkyld medan Alvin bara är lite täppt i näsan. Förstår inte att det aldrig ska gå över. Stackars Milo har en förskräcklig slemhosta och är helt genomförkyld men lika glad för det.

Idag skulle vi ha träffat föräldragruppen och puréeat till dom små. Det hade varit himla kul och sätt hur Milo skulle reagerat på lite grönsakspuréer. Nästa träff är redan imorgon som vi också lär missa och det är den sista träffen så det känns inte roligt att vara hemma sjuka då.

Nästa vecka börjar babymassagen och det får vi iallafall inte missa!

 

Kommentarer

Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Publicerad 2011-11-01 10:04:54

Inte roligt med sjuka barn! Krya på er.



Vi ska bara ha ett litet dop, denna gången blir det bara med släkt och familj. Så det mesta är redan planerat. Ev. att storasyskonen ska få lite nya finkläder till dopet :)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-11-01 10:32:58

Nä, va tråkigt. Krya på er

Postat av: Sandra, 16 år & blivande 2 barns mamma

Publicerad 2011-11-01 15:23:09

vilken liten gobit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela