Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Joggning på G

Publicerad 2011-11-02 13:23:00 i Me, My self and I

I gårkväll tog jag med mig hunden och sprang 4 km. Det tog strax under en halvtimma och lite över 300 kalorier gjorde jag av med. Detta var dock bara början för sedan ska jag öka detta med kanske 1 timmas joggning varannan dag. Detta om barnen och mannen tillåter vill säga. Richard har ju själv börjat springa så tiden räcker liksom inte till oss båda när han inte kommer hem förrän mellan kl 17-19 om kvällarna. Vi kan ju inte direkt lämna barnen ensama eller ta med oss dom och springa tillsammans.

Hoppas iallafall kunna komma iväg någon gång i veckan. Dock tycker jag att det är lite läskigt att ge mig ut i mörkret på kvällarna. Vanligtvist när barnen är friska brukar jag ta med mig Milo ut på en Power walk medan Alvin är på förskolan då det är ljust ute. Får se hur jag gör härdan efter. Skulle vilja hinna med både och iallafall.


På med hörlurarna och iväg!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-02 15:18:24

låtter härligt och som rätt instälning till det hella. vart springer du?

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-11-02 18:30:35

Hej :-) jo då här är allt bara bra. Hur mår ni, är lillfisen frisk nu?

Men shit va hurtig du är då, joggar och allt, bra jobbat ;)

Jo i va ju på informationsträff. De pratade om vad och vad man inte ska och sådant. Sen tog de ett bakterieprov för att se om de hade större risk för karies. Och så fick han en tandborste, vilket han gav fan i ;-P hihi! Hoppas ni har det bra! Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela