Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilket härligt sommarväder vi vaknade upp ...

Publicerad 2011-05-20 11:31:22 i Allmänt

img_4633 (MMS)

Vilket härligt sommarväder vi vaknade upp till! Härliga, härliga fredag idag. Det innebär trevligt sällskap och god mat (grillat) på landet. Dagen började vi med lite frukost ute på altan och sedan en långis i skogen. Nu sitter mamma och jag på en varsin solstol, hundarna leker med sin frisbee och Alvin kör omkring på sin Bobby car upp på berg och ner i rabatter. Jag tycker inte det är så jätte kul att han förstör blommor och han tycker inte det är kul att sitta fast som här i rabatten bland stenarna. Lilla skit ungen, Alvin Balvin, mammas lilla monsterunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela