Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Överraskning! Min man har planerat en över...

Publicerad 2011-05-30 08:08:58 i Allmänt

img_4340 (MMS)

Överraskning! Min man har planerat en överraskning till mig i helgen. Det ända jag vet är att det är en barn(och hund)fri helg med övernattning 4, 1/2 timme här ifrån. Alla vet ju förstås utom jag vad vi ska göra då Richard har planerat detta ett tag och skaffat lite hjälp av våra familjer. Jag har vetat i ca 2 veckor att vi ska göra något i helgen men inget annat och har faktiskt inte funderat så mycket på det då jag vet att jag inte kommer få veta något ändå. Men nu mina vänner börjar det ju närma sig då kan jag säga att det börjar snurra lite funderingar i huvudet på mig även om jag fortfarande inte har en suck om vad vi ska göra! Igår sa Richard att jag skulle packa bekväma men anständiga kläder, finkläder för en utekväll och övernattningsgrejer. Hmm nu vill jag ju bara till stan och köpa nytt! :P Och vad ska vi göra egentligen? Nae jag är väl inte ett dugg nyfiken?

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-05-30 10:11:44

Åh så spännande!

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-05-30 11:22:54

Ja det är tyvärr rätt tungt nu. Men jag får försöka sysselsätta mig så tiden springer iväg. :)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-05-30 12:28:42

åh, så roligt.. hihi spännande kan jag tänka mig :)

Postat av: Rille

Publicerad 2011-05-30 22:17:02

Nu är du allt nyfiken va? :) du ska få en ledtråd. Men alla ni som läser Sarahs blogg får inte avslöja något ifall ni kommer på det.



Namnet på staden har något att göra med träd.

Postat av: Snart mamma till två

Publicerad 2011-05-31 07:01:26

Hahaha! Vad rolig du är, nu har jag lite att fundera på. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela