Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Morsdag <3 Idag firar vi morsdag här ute p...

Publicerad 2011-05-29 15:32:00 i Allmänt

img_7883 (MMS)

Morsdag <3 Idag firar vi morsdag här ute på landet. Jag firar min mamma och Alvin firar mig. Vi började med en fika i Abborreberg (favorit stället) och sedan delades det ut presenter. Min mamma fick ett läppstift med en färg hon länge velat ha och jag fick en parfym av märket Puma av Alvin ;) packtet hade en fin blomma på sig som Alvin  vIlle behålla själv och det fick han, busungen. En lyckad dag med tårta (3dje dagen denna veckan) och sol. :-)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-05-29 20:08:16

Mysipys då =)

V 23 är helt tomt i almanackan så då vore det jättekul om vi kunde ses. Jag har tänkt ta med Leon till busfabriken någon dag framöver, vi kanske kan ta med oss kidsen dit då?



Skönt med barnfri helg då, spännande o inte veta vad R planerat heller :p

nu blev ja ju med nyfiken haha...

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-30 07:25:33

3 dagar med tårta. Vilken lyx hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela