Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

2-års kalas! Idag hade vi  Alvins party fö...

Publicerad 2011-05-28 15:34:24 i Allmänt

img_8400 (MMS)

2-års kalas! Idag hade vi  Alvins party för släkten. Vi bjöd på kakor och paj i partytältet som vi köpte här om dagen. Vädret i morse såg ju väldigt ostadigt ut trots att de lovat sol. Vi vågade såklart inte chansa så vi slängde upp tältet i morse så där satt vi trots att solen lyste. Alvin fick en massa paket såklart som han skulle öppna innan fikat. Glad blev han (minst sagt) för sin trehjuling, fiskebåt (leksak), kläder, väpnarhuva, bok och pengar (fonder). Än är Alvin lite liten för treljulingen men snart så! Nu får vi gå bakom och dra honom och få ryggsmärtor så länge.. Här är han iallafall på sin nya trehjuling!

Kommentarer

Postat av: Jennie - Med bebis i magen

Publicerad 2011-05-28 20:21:28

sv: Haha nä den är rätt rund men ändå inte så stor. Har haft en liten mage under hela graviditeten!

Vår barnmorska är 99% säker att skrutten kommer inna BF, så nu går vi bara och väntar :)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-29 13:15:29

Nope, inga direkta smärtor. Lite nere i ryggen, men det hör nog till hahaha

Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & gravid i vecka 35!

Publicerad 2011-05-29 14:24:51

Ja, åh vad jobbigt det är med sd! Men som du sa, snart är åra bebisar här :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela