Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Igår hade vi bullkalas här hemma. Två av m...

Publicerad 2011-03-22 07:40:18 i Allmänt

img_8491 (MMS)

Igår hade vi bullkalas här hemma. Två av mina väninnor med barn kom hit på en fika. Alvin hade lite problem med att dela med sig utav hans leksaker så mer träning på det säger jag. Får skicka hit barn varje vecka så Alvin kan lära sig att dela med sig av leksakerna. Det var inte länge sedan det var tvärt om. Då tog han fram leksaker för att ge bort till någon. Hehe lustigt det där, går väl kanske i perioder. Fikat var iaf jätte gott och uppskattat. Jag och Richard hade bakat bullar och muffins som vi bjöd på och köpt småkakor. Alvin åt en hel bulle själv och en kaka. Lite senare ville han ha mer fika så då klättrade han upp på stolen igen. Hehe :-)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-22 11:16:00

Åhh vad gott med bullar :) Här hemma har vi sockerförbud för tillfället! Vi ska på bröllop i sommar och sambon har lite noja över att komma i kostymen! haha borde vara tvärtom igentligen! ;) Hoppas ni mår bra! Kram Kram

Postat av: Helena

Publicerad 2011-03-22 13:22:41

Han lär sig att dela med sig när han har fått syskon, förutom favoritsakerna! Hehe :P Kramisar

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-22 14:44:43

Nee usch för löss o sockerförbud! Har gnott igenom lillens huvud ordentligt kan jag lova!!! Ja visst är den fin, har kollat på nätet också och där är den billigare... Hoppas ni har de bra i solen! Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-03-23 13:41:21

ja dom är roliga dom små. Olivia har vart så hela tiden men för etthalvår sedn så började hon faktist kunna dela med sig av sinna leksaker till andra när dom är här. men det går i perioder och beroende på vem så är här.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela