Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken varm dag! Idag är det så varmt att ...

Publicerad 2011-07-31 13:53:04 i Allmänt

img_2683 (MMS)

Vilken varm dag! Idag är det så varmt att man inte orkar göra så mycket alls. Det går knappt att vara ute i stan, nu önskar man att man var på landet men eftersom vi ska till BVC i morgonbitti och sedan ska vi ta en stor handling så blir det nog lättare att åka ut imorgon kväll. Idag hade vi istället tänkt att visa upp lilla Milo på minneslunden där barnens morfar ligger. Vi tänkte tända några ljus och ge några fina blommor om det finns några kvar?! Först måste det bara bli lite svalare ute innan vi kan ge oss ut. Annars kanske vi sätter upp poolen på baksidan och plaskar lite, vi får se vad vi hittar på i värmen helt enkelt. Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-07-31 14:38:54

Hej! Grattis till er fina son :) Vi fick också en liten grabb som ska heta Maximilian den 15/7 en vecka tidig! :) Hoppas att allt fungerar som det ska! Kram Kram

Postat av: Josefine - Tävling pågår

Publicerad 2011-07-31 15:26:17

fin mor och son.:)

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-31 15:45:10

jo det vart ju en helt underbar dag i dag. sjävl ha rman jobbar i värmen så man är helt slut så ni gör nog rätt i att vänta tills det blir lite svalare.

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-07-31 20:46:54

Vad FINA ni är!!!

Ha det så bra. KRAM

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-31 22:21:59

Men gud så liten han är. Ska jag oxå få en sån haaha



Hur mår du där nere om man får fråga? Det är ju min största rädsla =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela