Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Restaurang Butler´s

Publicerad 2011-07-03 18:52:00 i Festligheter

Här om dagen åkte vi in till stan för att fira lite (finns alltid något att fira!) genom att äta god mat på Butler´s. Vi åt där när vi gifte oss och vi beställde in samma som då (förutom champange), nämligen drink till förrätt planka till varmrätt och tobleroneparfait tillsammans med en drink till efterrätt. Till varmrätten severades det givetvis vin till men det fick ju bli läsk för mig, nästa gång ska jag ha vin. Vi pratade om att gå dit igen på våran bröllopsdag men kom på att jag kommer att amma då bebis bara kommer vara tre månader då, så vi får se hur det blir med det där vinet för mig. =)

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-04 08:22:04

Hur gott såg inte det där ut???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela