Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Familjelycka <3

Publicerad 2011-07-26 07:11:00 i Familjeliv

Så mycket kärlek och lycka man kan känna över sin familj. Vi har tillökat lilla familjen med ännu en liten pojke som är så fin och skör. Så beroende av oss, sina föräldrar som man redan märker att han litar på. Han vet ju inget annat. Alvin har försökt klappa och kramas och är jätte go mot sin lillebror. Man ser att syskonkärleken finns där och den är så fin. Jag känner mig så stolt över mina pojkar som jag älskar över allt annat i hela världen!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-26 07:21:23

cilken söt bild. den säger mer en tussen ord.

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-07-26 15:29:16

Så gott att Alvin är så go mot sin lillebror. Kan ju vara ett litet känsligt kapitel det där annars.



Ja pressen har varit enorm men nu är det äntligen klart vad det blir för namn så känns gott att släppa det nu. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela