Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I morse var vi inne på BB igen

Publicerad 2011-07-25 09:13:54 i Allmänt

img_2629 (MMS)

I morse var vi inne på BB igen för PKU-test och vägning. Testet gick bra att göra då Milo var tyst och lugn, väluppfostrad helt enkelt. ;) Tyvärr hade han inte gått upp i vikt än utan tvärt om så vi ska komma och vägas igen på onsdag. Annars är han så lugn och snäll hela dagarna. Kanske blir det ändring på det nu när mamma måste väcka och amma varannan timme för viktuppgång nu? Stackars liten! Nu ska vi iallafall hem och fixa lite och mysa massor. :)

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-25 10:32:42

hoppas att upp gågnen på vikten kommer att gå bra. vilket fint namn han fick.

Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle, Melvin & Nova ★

Publicerad 2011-07-25 15:33:45

när vi kom tillbaka till bb för de sista testerna så hade våran tjej gått upp i vikt, över sin födelsevikt .. litet matvrak har vi hemma =)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-25 17:02:32

Vilket fint namn ni har valt!

Lille Milo så söt :)



Hoppas han går upp i vikt nu.. Kram

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2011-07-25 18:13:18

Tack, vi gillar det med :)



Härligt att komma bort lite och barnfritt med.

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-07-25 21:22:01

Vad fina ni är. Han börjar säkert gå upp när amningen är mer etablerad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela