Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravidvecka 39!

Publicerad 2011-07-13 07:32:38 i Allmänt

img_2088 (MMS)

Gravidvecka 39! Shit trodde aldrig att jag skulle komma så här långt i graviditeten (då jag födde för tidigt sist). 38 veckor är alltså klara bebisen har vuxit färdigt och det är bara att komma ut när den känner sig redo (vilket jag hoppas är snart). Börjar tänka på att jag lika gärna skulle kunna gå över tiden vilket jag absolut inte vill, vem vill det liksom? Hoppas att h*n kommer runt bf alltså om 14 dagar. Bebis har sjunkit ner, långt ner konstaterade barnmorskan igår och var nästan fixerad, kunde röra på huvudet ytterst lite bara. Har ju en massa förvärkar men det kan man ju ha i veckor så det är inget jag känner måste vara något. Nu idag är iallafall bebis välkommen ut!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-13 12:23:05

Åh, va spännande. Du måste uppdatera mycket nu hihihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela