Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Passade på att gå lite tidigare till dagis...

Publicerad 2011-01-25 09:30:52 i Allmänt

img_8435 (MMS)

Passade på att gå lite tidigare till dagis idag så vi hann leka lite ute på gården innan. Det snöa så vackert och Alvin hade jätte kul trots detta hade han bråttom in till dagis. Han skulle öppna och stänga grinden efter sig. Väl inne skulle han ta av sig själv som han så stolt gjorde. Haha han är för go ungen min. Sen sprang han in till de andra barnen och hade inte tid med mig längre. Inte äns ett "hej då" fick jag. Hehe men det är kul att han trivs på dagis!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-01-25 10:25:01

Härligt Sarah! Han är verkligen ett dagisbarn, som du skrev om tidigare att personalen sa. Jonathan var precis lika dan, när jag lämnade honom på dagis. Det är så skönt som förälder att veta att barnen har det bra och trivs. Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2011-01-26 14:01:25

Såå kul att höra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela