Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Åh så jobbigt det är att ha både hundar oc...

Publicerad 2011-01-07 15:46:24 i Allmänt

img_0780 (MMS)

Åh så jobbigt det är att ha både hundar och barn! Börjar bli lite smått galen här hemma på dom. Alvin är efter hundarna som en svans och ska alltid vara med dom. Han jagar dom, slänger saker på dom, slår dom och drar de i svansen. Jag vet inte varför han blivit helt besatt av att jaga dom?!! Förr va han oxå på dom men inte på samma sätt och då lyssnade han även mer på mig. Nu lägger han av i 5 sekunder för att sedan sätta igång igen. Hundarna blir jätte arga och stressade. De morrar och morrar men inte bryr sig Alvin för det! Nellie gör anfall efter anfall men Alvin blir inte skrämd ändå, trotts stora bitsår och blåmärken. Det ända jag kan göra är att stänga ner hundarna på nedervåningen men de är det sista dom vill. Så tråkigt att det ska vara såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela