Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Oj vilken helg! Fredagen spenderades med e...

Publicerad 2011-02-13 18:57:12 i Allmänt

img_3393 (MMS)

Oj vilken helg! Fredagen spenderades med en liten utflykt till Malin med lina och milou. Det var jätte kul att se hur hon bodde och hade det så där långt ut på landet. Det blir nog en hel del att göra där kan jag tänka mig. Tycker det är mkt att göra med ett radhus och min lilla tomt lixom. Och tre små kattungar hade hon skaffat med. Det måste man ju ha om man bor på landet! Söta var de som tusan. Lördagen spenderades hemma hos mamma med en spa dag. Vi åt gott och tog hand om våra fötter och händer. Mycket uppskattad dag vill jag lova. Idag, söndag har jag/vi inte gjort mycket alls. En riktig slösöndag med andra ord. Syrran har hälsat på och en gryta har gjorts och och avnjutits (heter det så?). Resten av kvällen spenderas framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela