Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Skogens guld!

Publicerad 2011-08-15 11:22:14 i Allmänt

img_5220 (MMS)

Skogens guld! Hela förmiddagen har vi spenderat i skogen. Egentligen skulle vi bara ta en skogspromenad för att rasta hundarna men vi kunde ju inte låta bli att titta lite efter svamp också. Man kan ju inte bara gå förbi våra svampställen liksom. Medan jag och Richard leta svamp gottade Alvin i sig blåbär så han var precis blå runt mun och på händer. Han kan heller gå förbi utan att plocka sina favorit bär. Han är för söt! Milo låg bara och sov i sin sköna vagn under hela promenaden (och gör fortfarande), han har det bra han. Nu ska det grillas hemmagjorda hamburgare innan Richard ska dra till jobbet. Själv ska jag rensa och förvälla svampen medan Richard är på jobbet så hoppas jag på en god svampgryta eller sås imorgon.

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-15 15:34:41

låtter mumisgt gott. vi ska med ut en sväng i dag när robban har sluttat jobbet så vi hoppas på lite tur vi med att vi hittar lite ..

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-16 10:06:49

jo vi kan rekomendera att åka ditt.. detär mcyket barnfamiljer som är där och det är sakpligt lungt men ändå inte. vi skulle kunna tänka oss att åka ditt igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela