Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 1 månad gammal!

Publicerad 2011-08-22 10:49:02 i Allmänt

img_6506 (MMS)

Milo 1 månad gammal! Min fina Milo har blivit stor. Han har växt ur sina första kläder och man ser i utseendet också hur han har förändrats. Han ser mer ut som en bebis nu istället för ett spädbarn. Man ser mer honom om ni förstår vad jag menar?  Nu ligger han ofta vaken med stora ögon och tittar på allt med stort intresse. Han är så nöjd för så lite, jätte skönt för oss föräldrar, ja hela familjen såklart. Han kan till och med sova hela nätter och ibland på morgonen när jag vaknar runt 9 ligger han redan vaken men har inte sagt ett knyst. Han tycker om att ligga i lugnet och bara titta och ta in allt. Mammas lilla hjärta! Idag var det även dags för BVC för mätning och  vägning och det är ju inte vara jag som tycker att han blivit stor. Min Milo hade nämligen växt 3 hela cm på 1 1/2 vecka och väger nu över 4 kg. BVC tanten tror han kommer att bli en stor kille!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-22 20:08:21

Tänk så fort tiden går. :) Vilken härlig bild på er med.

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-23 14:29:13

vad rolgit att han växer o står i det är ju ett bra tecken på att han mår bra. ammar du honom bara ?

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-08-26 10:20:20

Vad tiden går snabbt! Likadant med maximilian, tyvärr har vi inte turen att få lugn o ro! Den lille tål tydligen inte mjölk och så har han kolik på de..:S Så de är lite segt kan jag lova, särskilt för Theodor som inte riktigt förstår varför han skriker hela tiden! Men de blir väl bättre :) Kram på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela