Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Häng i Vasaparken

Publicerad 2011-08-29 14:23:12 i Allmänt

img_6279 (MMS)

Idag hänger vi med Christin och hennes lilla dotter Wilma i Vasaparken för en massa bus. Alvin var heltokig som vanligt och sprang omkring som om han hade myror i baken. Det var verkligen en jätte fin och rolig park och vädret kunde  inte vara bättre. En liten fika tog vi också och myste lite i solen. I parken träffade vi också på barnens syssling och hans höggravida mamma. Hon hade en rejäl mage, det såg lite jobbigt ut att ta sig fram men det är väl så i väntans tider. Hon är nämligen beräknad till på lördag. Spännande spännande, då är inte Milo yngst i släkten så länge till. Förra helgen fick vi också veta att barnen ska få ännu en syssling då min kusin ska bli pappa för första gången. Vi tycker det är så kul med så många sysslingar då barnen inte har några kusiner än.

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-29 18:06:19

brukar alltid vara kul med till ökning i släkten. men olivia lär nog få vänta ett bra tag på kussiner tror jag i alla fall på min sida.

Postat av: Lina

Publicerad 2011-08-29 19:29:33

Mysig dag!

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-29 22:17:39

Härligt att få leka av sig

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-30 15:25:46

Så kul med smått i släkten. Det är något visst med att få barn samtidigt som andra släktingar. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela