Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

10 saker om mig!

Publicerad 2011-08-24 08:17:43 i Me, My self and I

1. Jag älskar att dansa, det är den största anledningen till att jag går ut på krogen.

2. Jag hatar fyllesnack, speciellt om man själv är nykter.

3. Jag är en sann retsticka, Mohahaha till mina närmastas fasa ;)

4. Om någon är spara så är det jag. Det gäller att prioritera!

5. Jag lägger alla mina pengar på kläder, mitt största intresse förutom familjen.

6. Min bästa plats är Skärgården, sitta på en klippa och titta ut över det glittrande havet.

7. Det värsta jag visste när jag var liten var att bli kallad för "lilla Sarah" för att jag var så liten/kort och smal.

8. Jag är rädd för mörkret och kan ibland få för mig att någon förföljer mig när jag går själv i mörkret att jag springer så snabbt att jag håller på att snubbla över mina egna ben.

9. Jag kan vrida min hand ett helt varv och lyfta min egen kropp med händerna på backen och benen i luften över armarna (förstår ni?)

10. Det elakaste jag gjort med flit är att släcka lampan när Min man skulle gå in i sovrummet så han gick in i väggen istället för igenom dörren, eller var det när jag satte på kallvattnet när Richard duscha? Hmm

Kommentarer

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-08-25 14:06:30

Du ser, du fick med ihop en lista :)

Men vadå elakaste du gjort, det där är typ vardag hemma hos osd mohaha ;)



Kram

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2011-08-25 14:54:31

ska nog sno denna lista å skriva en själv ;) lite kul å läsa :)



sova är väl ett minne blott :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela