Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken härlig påskhelg vi har ute på lande...

Publicerad 2011-04-24 16:44:12 i Allmänt

img_6274 (MMS)

Vilken härlig påskhelg vi har ute på landet. Vädret är toppen och sällskapet med, kan inte bli bättre! Alvin fick leta påskägg från både mormor, gammelmoster och oss med godis sen fick han även påskägg med leksaker och kläder med så tillsammans blev det nog 5 st och än är inte påsken över. Påskmat fick vi också i oss och grillat till kvällen. Imorgon blir det att fira påsk igen fast då hos farmor och farfar. :-) Hoppas ni med haft en trevlig påskhelg!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-04-24 18:02:47

glad påsk själv.



ja dt känns som det går i en rasande fart, fast de sista veckorna kommer väl vara väldigt långamma.



ja lite kommer jag nog sakna bebismagen, men kommer nog njuta mer av att bebisen är ute och är hos oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela