Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bebisen i magen

Publicerad 2011-04-01 14:26:44 i Graviditet nr 2

Den lilla rackaren som nu bor i min mage är en riktig vilde kan jag lova. Det är knappt någon lugn stund alls på´n. Jag tyckte Alvin var en riktig fotbollskille i magen på kvällarna med det är ingenting gämfört med denna rackare. Denna bebis har nog en boxningsfight att vinna tror jag. H*n sparkar för fullt både åt höger, vänster, ner och upp. Det obehagligaste som både kan kittlas och göra ont är när h*n sparkar neråt på mina organ. Det är speciellt urinblåsan som är målet för kickarna tror jag. Jag läste att platsen i magen börjar att ta slut och det blir trängre och trängre för bebisen. Antar att h*n ligger stilla på ett ställe då och jag kommer då att få sparkarna på ett och samma ställe. Alvin låg med huvudet åt vänster och sparkarna fick jag då på höger sida. Kanske blir det så denna gång med? Vi får se!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-01 17:21:10

Fin mage du har =) Jag vill oxå sa jag till Lasse precis.. haha du ´skulle sett hans min haha..

Ha så kul på ullared imorn. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela