Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förkylning, hosta, feber, ont i hals, bihå...

Publicerad 2010-09-13 19:27:14 i Alvin <3

img_6380 (MMS)

Förkylning, hosta, feber, ont i hals, bihållor, halsmandlar mm. Listan kan göras lång. Alvin blev förkyld i onsdags och smittade mig i torsdags så både han och jag blev sängliggande. I fredag blev även Richard smittad. Hela helgen har vi legat i soffan framför tvn och slängt i oss skräpmat. Vi har inte orkat något annat. Tyvärr är Alvin och jag fortfarande sjuka men Richard är tillbaka på jobbet. Tror vi får ta det lugnt hela veckan och hoppas på att bli friska till helgen.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2010-09-14 10:14:12

jag antog att ni inte var så dirksa i går o så därför jag inte skrev något om öpnaförskolan o så hade vi en massa annat att styra med men vi får ta det någon annan gågn

Postat av: linda

Publicerad 2010-09-18 22:45:34

haha jag gillar tröjan. Det stämmer ju en hel del ;) Kram ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela