Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin på bus

Publicerad 2010-09-15 10:02:19 i Alvin <3

Som ni vet har vi nu varit sjuka här hemma i en vecka nu. Vi är inte fullt friska än men pigga och glada är vi iaf. Näsorna rinner och hostan kvartsår än men vi blir iaf bättre.

Alvin busar här hemma hela dagarna. Han öppnar skåp och lådor och drar ut all innehåll. Öppnar garderober och drar ut alla kläder. Klättrar upp på stolar och bord. Drar ur jord ur blomkrukorna. Slängt en kruka i golvet så den gick sönder. Slängt sönder en ljustake i golvet. Rivit sönder kritkartongen. Dragit ut sidor i flera böcker med mer, med mer.

Här hemma går dagarna alltså ut på att gå och städa och hålla ordning på mitt lilla bustroll till barn. Önskar nu bara att vi kan bli friska så vi kan vara ute och leka, träffa folk och gå på långa promenader så inte Alvin behöver hitta på mer hyss. =)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-16 16:35:26

busungen då ;D

Postat av: Nattuss

Publicerad 2010-09-18 23:31:02

Haha, ja det verkligen lyser BUSUNGE om honom! :) Hoppas ni blir friska snart!

Postat av: Milena - mamma till lilla Leah <3

Publicerad 2010-09-19 21:44:13

Krya på er! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela