Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kvällsshopping!

Publicerad 2010-02-09 19:22:03 i Shopping

I eftermiddags träffade jag och Alvin mormor och moster på stan. Vi träffades för att köpa present till min faster som fyller år på fredag. Jag handlade också alla<3dag presenter till mina nära och kära, det vill säga Alvin, Richard, mamma och syran. Till mig själv blev det en kajalpenna från H&M, ett par örhängen från Ur och penn och en hårfärg och silikondroppar från Hårvårdsbaren. Vi shoppade ju inte bara utan vi fikade också skagenbagett och chokladtårta i kupolen. Det var en väldigt trevlig avslutning på denna dag. =)



Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2010-02-10 08:21:41

utbildningen var i linköping. så nu gör jag bara praktik och praktik upgifter så efter det så ärjag färdigutbildad. Så jag gör min praktik på måbra institutet det är även där jag kommer att jobba med babysim sedan. väldigt trevlig personal och lungn stämning där. har länkat till den sidan på min blogg.. om du vill gå in o läsa om det. men den här basängen ligar i sambyhov.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela