Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lek i folkparken

Publicerad 2010-04-26 15:25:20 i Alvin <3

Idag tog jag och Alvin en promenad till folkparken med Leon och hans mamma Jenny. Vi träffades redan kl halv 11 i stan och tog oss en promenad till folkparken. Där fick kidsen gunga och åka lite rutschkana. Vi tog också en glass som barnen fick smaka. Alvin tyckte mer om glass denna gång en sist. Sedan tog vi oss en promenad tillbaka till stan där vi mötte upp Alvins moster.

Casey väntade otåligt på oss hemma så det blev en promenix med henne också när vi kom hem. Vi tog en promenad till skogen och plockade en liten blombukett. =)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-04-26 15:49:43

han ser ut att ha riktigt kul :D

Postat av: Lena Hermanson

Publicerad 2010-04-26 18:33:11

Vilka sötnosar...

Postat av: tessan

Publicerad 2010-04-27 08:31:50

ser riktigt myssigt o trevligt ut o att barnen har kul i hopp kände ni varande sen innan alltås???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela