Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En morgonpigg Alvin

Publicerad 2009-09-18 07:37:36 i Alvin <3

Här har vi nyvakna Alvin. Lika go och glad som vanligt!

Idag blir det en fika på stan med kompisen och hennes lilla dotter. Sedan ska jag träffa Alvins mormor och handla lite på stan för att sedan fira Mammas vän (och vår såklart) och deras dotter som fyllt år.

På lördag ska vi grilla och äta gott hos min mor för att fira att hon fått nytt jobb! Vi är så glada för din skull, grattis igen till dig. =) På söndag ska vi fira ännu en kille som fyller år nämligen Richards kusin. Så i helgen blir det verkligen mycket firanden.

Trevlig helg! :D

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-09-18 08:28:01

Hej! bra blogg :) Följ gärna min på blogglovin :)

Postat av: tessan

Publicerad 2009-09-18 22:36:20

ja hoppas ni får en trevligt helg ni med. JA om du har tid så tita för bi. det är ju på torsdagar kl 10 börjar det till halv 12. Tack för tipset sak nog börja med det för det är inget vi har gjort. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela