Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins favorit syssla

Publicerad 2009-09-21 21:56:19 i Alvin <3

Alvin har hoppat, hoppat och åter hoppat i sin nya hoppgunga! Han älskar det, han hoppar över allt. Han blir nästan galen om han inte får hoppa. Vi fick en hoppgunga av svärföräldrarna när jag  var i  ca 6de månan med Alvin och kan äntligen ta fram den nu. Den är ifrån Babyland om jag minns rätt. Snacka om att han vart nöjd när han fick testa på den. Åldersgränsen är 4 månader på gungan vilket Alvin blir på fredag. Han vill inte vara still i knät  utan han ska "gå" i luften när man håller honom, hoppa i knät och lägger man honom på mage ålar han sig. Vilken stark vilja den lilla pojken har. Får se vad nästa steg blir men nu är det hoppgungan som gäller! =)


Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-09-22 13:55:15

hahah det där måste jag få komma och titta på när han gör :)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-22 21:07:56

Det därt ser roligt ut! Skönt

Postat av: tessan

Publicerad 2009-09-22 22:34:23

han ser ut att ha roligt han. :) vart inte at gå på mammabarngympan man den jag skuell gåt på är på natilus. sen så har även friskisosvetis men på natilus är det mer bobypomp pass. du använder barnet som ett redskap typ.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela