Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mars mars måne jag kan lura dig ända till Skåne!

Publicerad 2009-03-01 09:02:56 i Allmänt

Idag är det 1de Mars, gud vad tiden ränner iväg. vart tar den vägen? Imorse vaknade jag av solen igen, så sköönt. Jag får sådana vår känslor. R fick jag med mig upp, solen var så stark att han inte kunde somna om. =)

Igår träffade jag L och C på en fika på stan. Det var verkligen jätte trevligt, det måste vi göa om! Vi pratade mest om min mage, C förlovnig, grattis =) och L nya hus. Vi sa att vi skulle vara hos L i huset i sommar med C alla roliga spel med barnet skrikandes i sin vagn :P. Det blir nog bra det där? hehehe :D

På kvällen såg vi teaten hal som en ål. Så jäkla bra. Har inte skrattat så mycket på länge, vilken succe! Teatern handlade om en kvinna som hadde en del affärer med gifta män. En kväll får hon besök av en gammal vännina och båda hennes "pojkvänner" och deras fruar. Drama, drama, drama! Nae den vara verkligen skit bra, den måste ses.



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-03-01 19:46:02

Vad roligt att teatern var bra! Är också så sugen på att gå på något sådant eller stå up, för att få skratta av sig lite!

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-02 07:56:29

kul att teatern var bra.. man tänker aldrig på att teater kan vara bra och rolig hmm man måste nog tänka på det lie oftare :)

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-02 21:36:39

Roligt att ni tyckte om teatern och fick skratta.Får vi mer biljetter säger vi till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela