Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilket bröllop!

Publicerad 2009-06-28 21:22:07 i Allmänt

Rossana och Anders bröllop var väldigt romantiskt och fint. Jag rös under hela vigseln. Alvin skötte sig jätte fint och sov under hela cermonin. Rosanna var väldigt vacker i en gräddvit axellös bröllopsklänning med en fin håruppsättning med en tiara. Anders var jätte fin i snygg kavaj, skjorta, väst och slipps. Vilket par. De såg så lyckliga ut. Jag kan inte annat än hoppas vårat bröllop blir lika fint och romantiskt. ♥

Efter vigseln bjöds det på bröllopsfest med allt det innebär. Det bjöds på mat, dricka, frukter, ostar och tårta. Det var verkligen inte snålt. Det var jätte trevligt. Tack så jätte mycket för att vi fick närvara vid erat bröllop!







Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-06-28 21:29:09

Vad roligt med bröllop! Vill oxå gå på ett

Postat av: malin

Publicerad 2009-06-30 08:44:03

när e det eran tur då? :)

Postat av: malin

Publicerad 2009-06-30 08:44:17

när e det eran tur då? :)

Postat av: Carru:)

Publicerad 2009-07-08 12:55:48

Fint me bröllop:) Men du din klänning va ju klockren.. riktigt fin:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela