Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ny frissad

Publicerad 2009-06-25 21:01:07 i Allmänt

Var på stan och klippte mig igår. Jag var tvungen att passa på att gå till frissan när Malin var med så hon kunde hålla koll på Alvin. Sen färgade jag också håret guld/brunt. Ingen större skillnad. Jag var på stan för att handla upp barnbidraget på kläder till Alvin men hittade tyvärr inte så mycket i hans storlek. Var speciellt ute efter en solhatt i st 48-50 men de var slut över allt och får inte heller in fler. Nu är höstkläderna på ingång. Nu i Juni? Hallå alla vi som får barn nu då? Ska inte de få ha några solhattar? Sjukt dåligt tycker jag! Och hur kul är det med höstkläder redan nu? Somaren har ju precis börjat! Tillslut hittade jag ilf en mjukisdrekt i blått i st 56 på Lindex och en tjock fliströja för kalla kvällar på Ekön på sis and bro. Sen var jag ju tvungen att handla lite  till mig själv med. ;) Det blev ett par slitna jeans, tjock tröja, kläning, linnen och smycken från Gina. Och på H&M blev det ett par byxor, shorts och en jacka. Blev sjukt nöjd! Här har ni mig i nya frillan och klänning! =)


Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-06-25 21:50:48

Vad du shoppar!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela