Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

H&Ms vårkollektion 09

Publicerad 2009-01-27 12:44:19 i Kläder

Nu är det väl ändå dags för våren att komma!  Det är väl på tiden nu? Jag är så trött på de här gråa, trista dagarna då mörkret tar över. Nu får solen komma och skänka lite ljus och värme över oss. Om du, som jag behöver lite solljus och sluta deppa så kan jag tipsa om att bläddra i H&Ms vår och sommarkollektion 09. Man blir verkligen frestad att shoppa loss i alla dess former och färger! De här var bland mina favoriter. Mycket pastellfärger, rosa, blått och beiget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela