Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ännu en milstolpe avklarad

Publicerad 2009-12-06 21:33:28 i Alvin <3

Alvin har inte börjat krypa riktigt en däremot har han börjat åla sig. Alvin ligger inte stilla på golvet längre utan nu tar han sig fram dit han vill genom att åla sig fram. Ligger en leksak framme är han strax där och han försöker också ställa sig upp på alla fyra men rammlar dock omkull ist. Men viljan har han och det är riktigt kul att se. Nu får vi se hur länge han nöjer sig med att åla sig fram. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela